Sunday, October 26, 2008

Aga meie oleme tublid!

Vesi on sees, kanalisatsioon kah, välisuks ees ja enamus siseuksi ka paigas, WC ja vannitoa põrand on valatud ja mu kallis abikaasa paneb neisse kipsi seina. WC plaadid tellisime ära - mees käis üksi valimas, aga kuna nad olid enne silma jäänud juba, siis teadsin, millega tegu. Siin veel hõiskama ei hakka. Üleüldse ei hakka ma enne hõiskama ja miagi täpsustama, kui elamine valmis. Siis panen virna pilte üles.
Elekter on ka sees. Mees ütles, et tahab mulle midagi näidata ja kutsus mu elutuppa ja pani tule põlema. Ma teadsin küll, et sel päeval elektrik palju ära tegi, aga see oli nii tore üllatus.
Elutoast saab mu lemmikruum - abikaasa mõtles välja ülivinged riiulid ja ma lahendasin natuke päevinäinud telliskiviseina probleemi üsna omapäraselt (pole siiani näinud kuskil). Ka paljude muude asjadega on meil veel vinged plaanid.
Teiseks lemmikruumiks saab mul ilmselt vannituba, sest ostsime suuuure kaheinimese nurgavanni. Midagi, millest kaua unistanud olen.
Köögi koha pealt ei tea veel, mis saab, sest pole väga hinnapäringuid teinud firmadele. Paar tegin, aga nüüd olen köögimööbli osas pisut ümber ka mõelnud ja hind kujuneks ka teiseks seetõttu. Sel nädalal proovin kätte võtta ja mõningaid ettevõtteid külastada.

Räägiks natuke sellest, mismoodi septikut paigaldati :D
Septik ise polegi teab mis suur asi, aga selle jaoks on vaja suuuuurt auku, mida kaevas suuuur traktor ja septik vajab ka raskust, mida tõstis tohutusuuuuur kraana...

No comments: